Pietarsaaren seudun Perussuomalaiset pitivät sääntömääräisen Syyskokouksensa 29.10.2023

Pietarsaaren seudun Perussuomalaisten sääntömääräinen syyskokous kokoontui 29.10.2023. Yhdistyksen puheenjohtajana 2024 jatkaa Jorma Malinen (kuvassa ylärivissä vasemmalla). Muut kuvassa alhaalla Martti Puoskari, ylhäällä oikealta Kai Karhukorpi, Raine Ahopelto, Sami Laurila ja Mauri Nyyssölä. Yhdistyksen hallitukseen varsinaisiksi jäseniksi valittiin: Raine Ahopelto, Sami Laurila, Mauri Nyyssölä sekä Martti Puoskari. Hallituksen varajäseniksi valittiin Kai Karhukorpi, Tommy Rönnberg, Markku Ojala sekä Leif Hellman.

Mikäli sinua kiinnostaa paikkakunnan asioihin vaikuttaminen ja mukaan toimintaan lähteminen ole yhteydessä puheenjohtajaan tai sihteeriin (yhteystiedot löytyvät hallitus valikosta).

Pietarsaaren seudun Perussuomalaiset keskittyvät paikallisen sekä alueellisen vaikuttamisen ohella tällä hetkellä pian koittaviin Presidentin vaaleihin sekä Europarlamentinvaaleihin tukemalla puolueen ehdokkaita. Vuonna 2025 koittavatkin jo kunta- ja aluevaalit, valmistautuminen niihin on jo aloitettu.

Kirjoitettu 30.10.2023